FAQ
Pytania Ogólne
Ofertę kierujemy do firm oraz osób prywatnych. Do naszych Klientów należą między innymi:
- biura
- zakłady pracy
- restauracje i kawiarnie
- hotele
- gabinety medyczne
- salony branży beauty
Obsługujemy Klientów na terenie Lublina oraz okolic (+/- 20 km). W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt celem ustalenia szczegółów.
Instalacja ekspresu wymaga jedynie dostępu do prądu oraz wystarczającej ilości miejsca na obsługę ekspresu i jego serwis.
Umowa dzierżawy
W celu otrzymania indywidualnej oferty cenowej na dzierżawę urządzenia prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.
W skład umowy wchodzą:
- instalacja ekspresu u Klienta
- szkolenie z jego obsługi oraz codziennego czyszczenia
- dostawa produktów (kawa, napoje instant, akcesoria) do Klienta
- regularny serwis ekspresu 1-2 x w miesiącu
Minimalny czas umowy na dzierżawę naszych urządzeń to 12 miesięcy.
Klient dokonuje miesięcznej opłaty za dzierżawę urządzenie przelewem na konto na podstawie wystawionej faktury.
Warunki wcześniejszego wypowiedzenia umowy dzierżawy znajdują się w Umowie.
Ekspresy do kawy
Dystrybutory wody
Serwis urządzeń
Tak, wszystkie nasze urządzenia regularnie serwisujemy. Nasz technik wykona przegląd urządzenia 1-2 x w miesiącu.
Obowiązek dziennego czyszczenia urządzenia spoczywa na Kliencie.
W ramach umowy oferujemy 1-2 miesięczne wizyty naszego technika celem sprawdzenia stanu urządzenia.
Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem serwisowym. Nasz technik pojawi się na miejscu w ciągu kilku godzin i naprawi usterkę.
Jeżeli Klient chce przenieść dzierżawione urządzenie w nowe miejsce może zgłosić się do nas z taką prośbą.
Klient nie ma prawa wykonać tej czynności we własnym zakresie. Grozi to uszkodzeniem urządzenia.